Chì ghjè u dissipatore speciale di u sistema di autocirculazione di u calore è u friddu di PVISUNG?

Una quantità di studii anu dimustratu chì a temperatura hà un grande impattu annantu à l'effettu di l'applicazione è a durata di a vita di a luce di crescita.

Se a temperatura di corsa hè troppu alta, affettarà a temperatura ambientale per e piante per sopravvive, risultatu in una decadenza di luce di perle LED, è poi affettanu i rendimenti di piantazione.

pvisung cresce2

Target nantu à questu puntu, a nostra fabbrica hà creatu un materiale di rinfrescante speciale è un dissipatore di calore di u sistema di autocirculazione di u calore è di u friddu per u nostru PVISUNG cresce a luce.

pvisung cresce

Prufilu d'aluminiu puru, materiale di rinfrescante esclusivu di nido d'ape, dissipatore di calore innovativu di u sistema di autocirculazione di u calore è u friddu

L'aria entra in i buchi laterali è esce da u favo di u prufilu, da questu modu, rapidamente a conduttività di u calore, a dissipazione rapida di u calore.

L'efficace dissipazione di u calore, riduce a decadenza di a luce, mantene u funziunamentu perfettu di a luce di crescita.

In cunfrontu cù l'altri radiatori di luce di crescita in u mercatu, u nostru radiatore auto-circulante di u calore è di u friddu pò riduce in modu efficace a temperatura di menu eccessivu di 15 gradi Celsius chè l'altri.

Mantene a temperatura di u funziunamentu di a luce di crescita nantu à l'optimum.Reduce extra HVAC (riscaldamentu, ventilazione, aria condizionata, cool).

cresce luce

Eccellente dissipazione di u calore d'aluminiu.

Assicurà una longa vita di serviziu è un funziunamentu sicuru.

Ùn ci hè bisognu di un dissipatore di calore extra.


Tempu di post: 30-mar-2022