Chì sò i Significati di l'Acronimi PAR, PPF è PPFD?

Sè avete principiatu à spiegà u mondu di l'illuminazione di l'orticultura, è ùn site micca un scientist di a pianta o un espertu di l'illuminazione, pudete truvà chì i termini di l'acronimi sò un pocu abbastanti.Allora cuminciamu. Siccomu parechji Youtubers talentu ponu passà per parechje ore di filmi in menu di 2 minuti.Videmu ciò chì pudemu fà per l'illuminazione orticultura.

Cuminciamu cù PAR.U PAR hè a radiazione attiva fotosintetica.A luce PAR hè a lunghezza d'onda di a luce in a gamma visibile di 400 à 700 nanometri (nm) chì guidanu a fotosintesi. PAR hè un termu assai utilizatu (è spessu misused) in relazione à l'illuminazione di l'orticultura.PAR ùn hè micca una misurazione o "metrica" ​​cum'è pedi, pollici o chilò.Piuttostu, definisce u tipu di luce necessariu per sustene a fotosintesi.

PPF significa u flussu di fotoni fotosinteticu, è hè misuratu in umol/s.Si riferisce à i fotoni emessi da un attellu in ogni secunna.U PPF hè determinatu à u mumentu chì l'attrezzatura hè stata cuncepita è fabbricata.PPF pò esse misurata solu in un dispositivu speciale chjamatu Sfera Integrata.

L'altru termu chì si sente spessu-PPFD.PPFD significa densità di flussu di fotoni fotosintetici.PPFD misura quanti fotoni sbarcanu veramente nantu à u canopy, cù umol per seconda per metru quadru.PPFD pò esse misurata da un sensoru in u campu è simulatu da u software.PPFD incorpora assai fatturi chì ùn sò micca l'attrezzatura, cumprese l'altezza di muntatura è a riflettanza di a superficia.

Trè dumande impurtanti chì duvete circà à esse risposte quandu a ricerca di sistemi di illuminazione di l'orticultura sò:
Quantu PAR produce l'attrezzatura (misurata cum'è Flussu di Photon Photosynthetic).
Quantu PAR istantaneu da l'attrezzatura hè dispunibule per e piante (misuratu cum'è a densità di flussu di fotoni fotosinteticu).
Quantu energia hè aduprata da l'attrezzatura per fà PAR dispunibile à e vostre piante (misurata cum'è Efficienza di Photon).

Per investisce in u sistema di illuminazione di l'orticultura propria per scuntrà i vostri scopi di cultura è di cummerciale, avete bisognu di cunnosce u PPF, PPFD è l'efficienza di fotoni per piglià decisioni di compra infurmate.Tuttavia, queste trè metriche ùn deve esse usate cum'è uniche variabili per basa una decisione di compra.Ci hè parechje altre variàbili, cum'è u fattore di forma è u coefficient d'utilizazione (CU) chì deve esse cunsideratu ancu.

中文版植物生长灯系列2021318 APPLICAZIONE (1)


Tempu di post: 30-novembre-2021